harrypotter+godis

gokvääääll alla underbart fina läsare!
har precis kollat klart på harrypotter and the deathly hallows part 1 :)
sitter här framför datan o äter godis :P
vaknade runt 10 idag, senare kom min kusin hennes kolle o deras dotter hit.
dom va här en stund, sen följde ja linn(min kusin) till frölunda torg!
efter de gick ja hem igen, o ja gick o hyrde film :)
så aa nu sitter jag här, o mina bröder ska kolla på skräckfilm, själv tycker jag inte om skräckfilmer...
så jag står nog över de :)
men imorgon ska ja nog ringa en kompis.. får se vem de blir!
bilder från dagen!






kram/bianca


Jsawurdiic

Har nu en frågestund på bloggen så vore ju kul om du ville ställa någon fråga :) (INGET MÅSTE)



Länk till frågestunden; http://jsawurdiic.blogg.se/2011/july/fragestund.html#comment

2011-07-18 | 01:10:03 | http://jsawurdiic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]