15 dagar om mig själv :)

dag 1: en bild jag tagit bara för att det är fint/härligt, men aldrig lagt upp på bloggen
dag 2: favorit serie
dag 3: jag och mina bästa vänner
dag 4: en grym blogg
dag 5: favorit låt
dag 6: en bild från i somras
dag 7: ett minne för livet
dag 8: ett ställe/plats jag verkligen gillar
dag 9: när jag är som lyckligast
dag 10: en crasy bild på mig och en kompis
dag 11: när jag var en liten plutt
dag 12: i skolan
dag 13: en person du saknar
dag 14: du och din familj/släkt
dag 15: en underbar bild
dag 1 - en bild jag tagit bara för att det är fint/härligt, men aldrig lagt upp på bloggen
dag 2 - favorit serie
dag 3 - jag och mina bästa vänner
dag 4 - en grym blogg
dag 5 - favorit låt
dag 6 - en bild från i somras
dag 7 - ett minne för livet
dag 8 - ett ställe/plats jag verkligen gillar
dag 9 - när jag är som lyckligast
dag 10 - en crasy bild på mig och en kompis
dag 11 - när jag var en liten plutt
dag 12 - i skolan
dag 13 - en person du saknar
dag 14 - du och din familj/släkt
dag 15 - en underbar bild 



Corny

Välkommen in och tävla i Dagens Blogg, som avslutas imorgon! :)

http://cornyz.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-var-med-och-tavla.html

2011-11-20 | 19:16:44 | http://cornyz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]