visste ni att..

- jag har precis fått en till kattunge som vi har haft i en vecka och vi vet inte vad den ska heta än och vi kallar den hårboll. hahaha.. kom gärna med förslag♥
- jag har tre bröder, en liten plutt och två jättar ;)
- jag hatar leverpastej..
- jag har aldrig åkt flygplan (flygrädd)
- jag bara ÄLSKAR vatten, det bästa som finns ♥
- jag är blond igentligen :)
- älskar att ha mjukisbyxor i skolan ;)
- jag älskar att åka skidor, så sjukt kul.. och jag är ju sååå bra på de hehehe ;)
- jag har typ tre äkta vänner jag verkligen kan lita på..
- jag skriver älskar väldigt ofta. eller vad tycker ni ?
men nu ska jag gå också lägga mig, är verkligen jätte trött o jag ska upp tidigt imorgon så dax att dejta kudden♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]