har inte orkat blogga..


heeelluu alla goingar! har inte orkat blogga denna veckan, mycke med plugget o så..
men de ska ska ska bli ändring på det, i promise!
vaknade idag o bella messade, så bestämde vi oss för o åka till stan en snabbis, så vi drog dit o strosa lite..
senare köpte jag varm chocklad på espresso house, och bella åt på nån "sushibar"
efter det drog vi oss hemmåt o köpte två filmer, "säg att du älskar mig" och en till men den såg vi inte..
filmen va grymt bra, o spännande, dramatisk och grov, har ni sett den? vad tyckte ni om den?
men ska snart gå och lägga mig, så ni får ha de göttans så hörs vi imorron!
gullig bild på mig och nicole! ♥

puss och kraam ♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]