TILLBAAAKAAAAA! :D

hejsaaan bloggen! :D
är tillbaka igen som ni ser, har verkligen inte orkat blogga just nu, har lixom annat o tänka på bl.a BETYG!
men nu ska jag försöka göra inlägg varje dag, har ju massa läxor nu när man går i 8an..
va med linn o jennie idag, vi drog först till stan o strosa runt, sedan så drog vi tillbaka till majorna o kollade på film!
efter de så drog jag hem till pappa i frölunda, så hade han gort mat så åt jag lite:)
sen kom min lillbror in i mitt rum o fråga snällt om jag vill kolla på en barnfilm (alpha och omega)
men japp nu sitter jag här med min popcorn påse o chattar o lyssnar på musik och lever livet!!
men nu ska jag strax gå o duscha så ni får ha de göttans!

älsklingen antonia!
puss och kraaam!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]